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Remote Bilingual (English/French) Customer Service Associate – Contact Centre

BMO Financial Group

This is a Contract position in Montreal, QC posted January 5, 2022.

Address:

129 rue St-Jacques O

Job Family Group:

Retail Banking Sales & Service

Travaillez au centre où les ventes et l’excellent service à la clientèle prennent vie  

Avez-vous le désir d’aider les clients à faire de vrais progrès financiers? Aimez-vous aider les clients à passer une belle journée? Que vous soyez nouveau dans le domaine bancaire ou que vous ayez déjà de l’expérience en services financiers, notre Centre Contact Clientèle est l’endroit pour vous!

Pourquoi vous adorerez faire évoluer votre carrière ici

  • Les gens – La diversité, l’équité et l’inclusion font partie de notre ADN. Apportez votre personnalité unique et vos amis aussi, et nous nous occuperons du reste.
  • La flexibilité – Notre façon de travailler évolue. Bien que nous embauchions pour tous les quarts de travail, nous sommes flexibles et ferons de notre mieux pour vous offrir les quarts de travail que vous désirez. De plus, vous aurez la possibilité de travailler à distance depuis la maison.
  • Le salaire compétitif – comprenant des primes pour les quarts de soir, des avantages personnalisables, des primes de rendement et le programme d’actionnariat des employés. 
  • Le milieu favorable à la réussite – Des leaders, des coachs et des mentors qui se soucient de votre réussite, vous permettant d’atteindre vos objectifs de carrière.
  • En tout et partout un endroit cool où travailler – BMO a été nommé le meilleur endroit où travailler pour la 4e année de suite par l’institut Great Place to Work. Nos comités sociaux et pour la mobilisation des employés organisent toujours des activités amusantes auxquelles vous pouvez participer.

Comment nous allons vous aider à démarrer

Nous investissons dans votre réussite dès le premier jour. Vous recevrez jusqu’à 10 semaines de formation en salle de classe virtuelle et en milieu de travail pour vous permettre d’acquérir les connaissances et les compétences dont vous avez besoin pour réussir. Avec l’apprentissage et le développement au cœur de la réussite de nos employés, nous vous présenterons le monde de la banque pour vous aider à évoluer vers de futurs postes.

Ce que vous ferez au jour le jour
 

  • Parler à des clients dans un dans un environnement à volume élevé et au rythme rapide.
  • Avoir des conversations significatives pour comprendre les besoins des clients et leur proposer les bons produits/services pour y répondre.
  • Identifier et résoudre rapidement les problèmes pour répondre aux demandes de renseignements sur les comptes tout en fournissant une assistance technique et de dépannage.
  • Participer à des séances de coaching et des activités d’apprentissage pour accélérer votre croissance. 

Ce dont vous aurez besoin

  • Une passion pour aider les gens
  • Une capacité à réfléchir de manière critique, à effectuer plusieurs tâches à la fois et à prospérer dans un environnement en constante évolution.
  • Une attitude positive et enthousiaste et de solides compétences relationnelles.
  • D’excellentes compétences en communication; une maîtrise du français et de l’anglais (oral et écrit).

Notre processus d’embauche :

  • Montrez-nous que vous êtes intéressé en déposant votre candidature ci-dessous. Rappelez-vous d’inclure votre curriculum vitae !
  • Nous vous inviterons à une entrevue virtuelle afin que vous puissiez nous en dire davantage sur vous.
  • Vous serez ensuite invité à compléter une évaluation en ligne qui vous donnera un aperçu du rôle. 
  • Vous rencontrerez l’un de nos partenaires responsables du recrutement et aurez la chance de constater combien le rôle et notre culture sont incroyables.
  • Parlez de cette opportunité excitante à tout le monde.
  • De plus, obtenez une prime pour chaque ami que vous recommandez ! 

Ne manquez pas cette opportunité. Joignez-vous à notre équipe, venez et voyez pour vous vous-même. Nous savons que vous adorerez travailler et bâtir votre carrière à BMO.

Are You Ready to Build Your Career in the Financial Services Industry while Working From Home?

Yes, you read that right.   This is a Remote Role meaning you will be working at home everyday! Say goodbye to commutes to and from the office and grow your career from the comfort of your own home with BMO.

Our call center is the best way to learn and gain experience in financial services. Whether you are new to banking or already have experience, our call center is the right place for you!

Why you will love growing your career at BMO:

  • Culture Second to None– Our diverse and inclusive culture is one of our biggest assets. It’s our greatest measure of success.  Diversity, Equity and Inclusion is part of our DNA.
  • Employee Focused Environment- We offer flexibility from a variety of work schedules that suit your work-life priorities. Employee wellness is a priority – you have access to workshops, support and resources through our Employee Assistance Program.
  • Competitive Compensation – We offer a comprehensive total rewards package that includes benefits you can customize, an employee share ownership program, defined contribution pension program and special employee discounts. Hourly compensation offered to evening and overnight teams
  • Career Development Our scale enables you to get practice on key transferrable skills you can use in broader roles in BMO. You will receive support from Leaders who are engaged and committed in unlocking your full potential as you grow your career with us!
  • BMO is the place to be! -Association for Talent Development (ATD) has recognized BMO Financial Group with a 2021 BEST Award. This is the 5th time BMO has been rewarded this honor by the Association for Talent Development (ATD) that is only given to “Distinguishing corporations that demonstrate enterprise-wide success through talent development.” BMO is Ranked in the Top 10 of the “25 Best Workplaces to Grow Your Career in Canada” in Linked In’s Top 2021 list.

How we’ll help you get started

We invest in you from day one. You will receive up to 8-10 weeks of virtual classroom and on-the-job training to build the knowledge and skills you need to succeed. With learning and development at the heart of our employees’ success, we will introduce you to the world of banking and nurture your growth into future roles.

What you’ll be doing
 

  • Speaking to customers in a high volume, fast paced environment
  • Holding meaningful conversations to understand their needs and offer the right products/services to meet them
  • Quickly identify and solve problems on the spot to address account inquiries while providing technical and troubleshooting support
  • Spending time with your leader engaging in career coaching and learning activities to accelerate your growth

What you’ll need

  • Passion and curiosity to help customers meet their needs and solve their concerns
  • Capability to critically think on your feet, multi-task and thrive in a fast-paced environment 
  • Positive, enthusiastic attitude with strong people skills 
  • Excellent Communication skills; Fluency in English and/or French (oral and written)

Our Hiring Process

  • Show us you’re interested by applying below. Remember to include your resume!
  • You will receive an invitation to complete a virtual interview so you can tell us more about yourself
  • Connect with a recruitment partner and verify how amazing this role and our culture is
  • Plus! Earn a cool referral bonus – for every single friend you refer and joins BMO!

Don’t miss out on this opportunity. Join our team and come and see for yourself. We know you’ll love working and growing your career at BMO.

We’re here to help

At BMO we are driven by a shared Purpose: Boldly Grow the Good in business and life. It calls on us to create lasting, positive change for our customers, our communities and our people. By working together, innovating and pushing boundaries, we transform lives and businesses, and power economic growth around the world.

As a member of the BMO team you are valued, respected and heard, and you have more ways to grow and make an impact. We strive to help you make an impact from day one – for yourself and our customers. We’ll support you with the tools and resources you need to reach new milestones, as you help our customers reach theirs. From in-depth training and coaching, to manager support and network-building opportunities, we’ll help you gain valuable experience, and broaden your skillset.

To find out more visit us at https://jobs.bmo.com/ca/en.

BMO is committed to an inclusive, equitable and accessible workplace. By learning from each other’s differences, we gain strength through our people and our perspectives. Accommodations are available on request for candidates taking part in all aspects of the selection process. To request accommodation, please contact your recruiter.